Dishonored اجازه میدهد تا یک چاشنی Sandbox گونه ، قابل عملی شدن روی ماموریت های بازی باشد؛ چیزی که Harvey Smith از شرکت Arkane فکر میکند گیمر هایی که بازی های دهه 90 که القا کننده ی این قضیه بودند را از دست دادند، برای این بازی اشتیاق خاصی دارند.
آقای اسمیت در صحبتی که با EU PS Blog داشتند، اشاره کردند که به گیمر های کم سن و سال ، با اینکه با شوتر های بسیار خطی و سینمایی بزرگ شدند بسیار امیدوارند.
“وقتی که ما یک بازی مثل این رو منتشر میکنیم، بعضی وقتها بچه ها نزد ما میایند و میگویند: این بازی مغز منو ترکوند(!)؛ من نمیدونستم بازی ها میتونن این کارهارو هم انجام بدن ، من قبلاً فقط بازی های خطی رو انجام داده بودم”
این چیزی هست که ما دوست داریم شنیدارش باشیم. من امید بیشتری به 13 ساله هایی دارم که بازیهایی مثل Day Z،Dwarf Fortress یا Eve Online انجام میدن من فکر میکنم آونا به خلاقیت داشتن در بازیها تشنه هستند نه به تجربه ای از بازیهای کوته فکر."
اسمیت همچنین افزود:" Dishonored میتواند نسبت به بازیهای موجود چه از لحاظ عکس العمل های پرخاشگرانه دشمنان و چه از نظر تاکید بر واقعی بودن مخفی کاریهای بازی سخت تر باشد."
بازی Dishonored اکتبر امسال بر روی PC ، X360 و PS3 عرضه خواهد شد.
منبع